Nieuwe foto's! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Tim en Marije Schoenmakers-Boonstra - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Tim en Marije Schoenmakers-Boonstra - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's!

Door: Tim en Marije

Blijf op de hoogte en volg Tim en Marije

06 April 2009 | Indonesië, Batavia

Hehe, pufpuf, zuchzucht.. Ze staan erop hoor, nieuwe en oude foto's. Met zo veel mogelijk bijschriften, zodat het voor jullie te achterhalen is waar ze gemaakt zijn (ja, in Indonesie in ieder geval). Het leven in Ubud is goed, het bijpassende verhaal verzin je maar aan de hand van de plaatjes! Wij verkassen morgen weer richting de kust, naar het oosten dit keer, om nieuwe snorkelervaring op te doen. En dan gaan we nu eten (lekker veel keuze hier, misschien zelfs wel iets zonder rijst vanavond!)

Oja, voor de foto's zie natuurlijk: picasaweb.google.com/tim.schoenmakers

• 06 April 2009 - 11:36

Audrey:

Hoi hoi!
    Wat een prachtige foto's! Heerlijk om naar te kijken. We hebben hier zojuist Masterdag nieuwe stijl achter de rug. Een doorslaand succes is mijn eerste bescheiden analyse.
    Groetjes,
    Audrey

• 06 April 2009 - 11:43

Lisanne:

mooi om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben
    zijn jullie niet verzopen van de regen?

Xx

• 06 April 2009 - 12:07

Pepijn:

Tim, als je pepers fotografeert moet je d'r ook eentje happen he :D. Ziet er goed uit in ieder geval, als ik jullie was zou ik gewoon lekker blijven...

• 06 April 2009 - 13:09

John:

Eindelijk gelukt! Geweldige foto's Timmert. Of we er zelf zijn geweest, maar dat is helaas niet zo. De verhalen die jullie ons al geschreven hebben zie ik terug in je foto's, hartstikke leuk. Blijf ze nemen en vooral blijf genieten. Marije blijf 'm wel in de gaten houden hoor. Je weet nooit met Tim, een snowboard zit in een klein hoekje.

• 06 April 2009 - 13:59

Luuk:

Nice Nice Nice!! Echt hele toffe foto's.. zou wel willen dat ik even over kon vliegen, maar dat zit er helaas niet in ;). Spreken elkaar hopelijk snel! Veel plezier verder!

• 06 April 2009 - 16:31

Jordy:

Je zou haast gaan denken dat een van jullie lekker aan het photoshoppen is! Wat een super foto's!!!

• 06 April 2009 - 18:41

Oom En Oop:

Lieve Tim en Marije.

Wij hebben weer genoten van jullie foto's. Oom heeft het plaatje van de fout geparkeerde intussen al uitgeprint. Je moeder moet die foto maar naar de ANWB sturen! Wij herinneren ons weer heel veel van wat jullie nu zien.

Fijne reis verder, geniet ervan en heel veel groeten van ons!

• 06 April 2009 - 19:44

Grita En Hotze:

Wat leuk dat er weer foto's zijn.Zo zijn wij ook op reis!Geniet maar verder. Gr. Grita en Hotze.

• 06 April 2009 - 20:23

Chan+Bas:

Oh wat saai ziet het eruit zeg. Vreselijk, je zou nog maar 2 maanden moeten. We hebben heel veel medelijden en zijn helemaal niet jaloers. Veel plezier en sterkte,
    Dikke kus van ons

p.s. niet te vaak nieuwe foto's, maakt jaloers ;)

• 07 April 2009 - 05:48

Caroline:

Hey Mary en Tim,

Fijn te zien dat jullie het naar je zin hebben. Heel veel plezier in het oosten met snorkelen en tot mails!!

Veel liefs Caroline

• 07 April 2009 - 15:03

Marion:

Goed te zien en te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben. Mooie foto's, ga zo door.

Veel plezier
    Marion ten Hengel-Dieben

• 14 April 2009 - 18:38

Kanne:

Jee! Wat een mooie foto´s, paradijs :)
    Kus

• 15 April 2009 - 08:08

Kayan:

Mary en Tim!!!!! Ziet er allemaal echt geweldig uit zeg, dat land van mijn voorouders...;) Hebben jullie de overeenkomsten al kunnen zien :-)

Veel plezier nog!!!!!!!

X Kayan

ps Tim, vanuit je luie strandstoel op Fiji, zittend in de zon en starend naar een helder blauwe zee hoef je niet jaloers te zijn op ons naderende kampioensfeest hoor...