Yan Kut Sung - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Tim en Marije Schoenmakers-Boonstra - WaarBenJij.nu Yan Kut Sung - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Tim en Marije Schoenmakers-Boonstra - WaarBenJij.nu

Yan Kut Sung

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim en Marije

09 Maart 2009 | Singapore, Singapore

Hehe, eindelijk in Singapore. Het is hier een beetje warm, een beetje behoorlijk schoon en best een beetje Chinees. Zoals bijvoorbeeld de winkel naast ons hostel, waar ondergoed verkocht wordt en die 'Yan Kut Sung' heet. Pakkende naam inderdaad, en in het Chinees betekent het vast iets als 'goede onderbroeken'. We hebben net buiten op het terras van de toko ernaast lekker zitten eten. Onze biologische wekker is namelijk lichtelijk in de war, dus die nasi goreng voelde als lunch. We gaan zo dan ook maar even proberen om een middagdutje (?) te doen totdat het hier weer ochtend is..

• 08 Maart 2009 - 15:55

Pep:

Aight...ik had me iets heel anders bij die naam voorgesteld maar laat maar zitten...;-).

Gaaf dat jullie in ieder geval lekker weg zijn, enjoy it man!!

• 08 Maart 2009 - 15:58

Marja:

Een beetje warm lijkt me wel lekker en die klok is gewoon en kwestie van tijd(!). Het langste stuk vliegen is in elk geval achter de rug en voor mijn gevoel begint jullie reis nu pas echt. Na dit eerste kleine voorproefje verheug ik me al op het verslag van al jullie volgende observaties !

• 08 Maart 2009 - 16:23

Oomenoop:

fijn 'n berichtje van jullie te onvangenwel wel wat moe ?maar 'n goede vlucht zeker't is 23 jaar geleden dat wij daar waren nu denken we er weer aan .fijne reis verder.

• 08 Maart 2009 - 16:53

Luuk:

Hé broertje en lieve Marije! Goed om te horen dat jullie weer netjes op de grond zijn gezet door jullie vliegtuig. En is Yan Kut Sung niet die voormalig vleugelverdediger van Feyenoord? Leuk om te horen dat hij zijn eigen ondergoedlijn heeft opgezet... Grappig. Nou, geniet van het lekkere weer daar en tot horens,

Luuk

• 09 Maart 2009 - 11:19

Jordy:

Timmie, goed te lezen dat julle inmiddels in Singapore zitten. Via deze weg even een korte update van gister: RKAVV 9 - HDV 2 uitslag 1-1. Mocht je deze update te kort vinden en tijd hebben om het hele wedstrijdverslag te lezen, teamwebs bevat alle informatie. Heel veel plezier met jullie reis!!!

• 09 Maart 2009 - 14:06

Margot:

Die Chinezen houden dus echt van onderbroekenlol. Heel veel plezier en hou ons maar goed op de hoogte!

• 09 Maart 2009 - 19:20

Kanne:

Hi lieve Timmie en nicht,
    Leuk om op deze manier jullie in de gaten te houden ;). Geniet er lekker van! Niet veel nieuws uit Amsterdam/Alkmaar. Heb m´n eerste weekend dienst gedaan. Hopelijk komt de routine gauw. Het is wel leuk werk! Dikke kus vanuit NL

• 10 Maart 2009 - 14:11

Hidde:

Goede berichten! Willen jullie voor mij 4 boxershorts met korte pijpen, medium, liefst zwart meenemen? Ik hoop wel dat de naam van de winkel goed zichtbaar is op het elastiek, zodat er heel groot KUT op mijn rug te lezen is als ik op de fiets zit?

• 11 Maart 2009 - 09:27

Femke:

ah, mooi dat jullie heel zijn aangekomen! veel plezier! (leuk om jullie verhaaltjes te lezen, duidelijk sog, maar goed..haha!)

• 11 Maart 2009 - 16:30

Vincent:

Timmie en Marije,

Goed om te horen dat jullie veilig aangekomen zijn. Veel plezier nog en houd op ons de hoogte. Toedels