Vrijdag! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Tim en Marije Schoenmakers-Boonstra - WaarBenJij.nu Vrijdag! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Tim en Marije Schoenmakers-Boonstra - WaarBenJij.nu

Vrijdag!

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Tim en Marije

01 Maart 2009 | Nederland, Leiden

Eerst nog even feesten op dinsdag, en dan gaat vrijdag de grote reis beginnen!

• 02 Maart 2009 - 06:56

Hotze:

Tot dinsdag, en nu alvast een goede reis gewenst!+

• 02 Maart 2009 - 19:35

Grita:

zo dat is makkelijk
    effe n feesie.
    tot morege.

• 06 Maart 2009 - 07:06

Anna:

Ha Tim en Marije!

Hoe was jullie afstudeerfeest?? Erg jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik lees graag de verhalen over jullie reis, ben benieuwd! Heel veel plezier!

• 06 Maart 2009 - 07:27

Femke:

goede reis!!!! heel veel plezier, geniet ervan!

• 06 Maart 2009 - 07:54

Willem:

Ik hoop dat het een mooi feest was (zal vast wel) en wens jullie veel plezier

• 06 Maart 2009 - 09:17

Jochem:

Helaas jullie feestje gemist...heel veel plezier iig; jullie helpen de reisbranche de kredietcrisis door!

• 06 Maart 2009 - 10:06

Marion:

Een hele goede reis gewenst.

• 06 Maart 2009 - 10:22

Marja:

Vanochtend uitgezwaaid en net gezien dat de vlucht naar London zeer snel is verlopen. Hier schijnt de zon; ik hoop daar ook. Have fun!

• 06 Maart 2009 - 11:16

Caroline:

Lieve Marije en Tim een hele goede reis gewenst. Geniet ervan!
    En we gaan jullie zeker volgen.

• 06 Maart 2009 - 12:03

Ingrid:

Hoi Marije en Tim, wat een super reis gaan jullie maken. Leuk dat we ervan mee kunnen genieten. Een hele goede reis en veel plezier.

• 06 Maart 2009 - 15:38

Renate:

Geniet van de wereld!

• 06 Maart 2009 - 15:54

Bas:

Fijn te horen dat jullie al aan het eerste Guiness biertje zijn begonnen, geniet ervan!

Was een mooi afscheid, waarbij ik gelijk een mooie aanvaring had met de marechaussee oladiee (mail ik je nog wel)..

Have fun!

• 08 Maart 2009 - 12:32

Annette:

Van harte gefeliciteerd met jullie afstuderen. Geniet lekker van je wereldreis.
    Liefs Annette